Måndag 23/1

Hej! Var på gymmet imorse. Gick med och kollade och testade det som Philip och Linus gjorde. Kan ju inte så många övningar på gymmet, innan så körde jag bara på maskinerna men enligt min nya guru, Olga, så är det bättre att köra på lösa vikter eftersom man involverar fler muskelgrupper samtidigt då, vilket man oftast inte gör på maskinerna då man fokuserar på en enda muskelgrupp istället. Mitt träningsschema börjar jag med nästa vecka, lika bra att gå med grabbarna en vecka så jag kommer in i de övningar jag ska göra. Träningsschemat kommer se ut på följande vis:

Måndag: Ben och Axlar
Tisdag: Kondition (intervaller)
Onsdag: Rygg och Baksida axel
Torsdag: Kondition (intervaller)
Fredag:Bröst och armar
Lördag: Vila (Ät-vad-du-vill dag, wihoo)
Söndag: Vila
.
Dagens lunch bestod av kycklingfile med pesto, bulgur, färsk spenat och kokta rödbetor. Riktigt gott. Ska strax käka lite mellanmål, idag blir det kvarg/kesella med osötad äppelmos och kanel. yummi!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasteryster

Hur går det med träningen och maten ?????

2012-01-31 @ 11:44:50
Postat av: bästakusin

naij, nu är det dags att uppdatera igen!!!!!! Skärpning!

2012-02-08 @ 13:03:06
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-25 @ 20:26:42
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0