Back on track

Då var man tillbaka i bloggträsket. trevligt. Ett nytt år är här med nya utmaningar. Vi fick inte godkänt på c-uppsatsen så har någon månad kvar i skolan innan jag kan börja jobba på riktigt somsjuksköterska , längtar som bara den. Från och med imorgon kommer ni få följa med på min resa till Beach 2012. Ska ta tag i träningen på riktigt och börja äta klokt också. jag kommer lägga upp mina träningar här och även recepten på maten jag kommer äta. Spännande va?:) vi får se hur detta kommer gå, kanske lägger upp en före bild så ni får vara me och se förändringarna.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Hillevi

De va allt på tiden! ...att börja träna alltså! haha, nej, skojar bara.. att börja blogga igen såklart! ;)

Säg till om du vill gå o träna tsm nån dag :)

2012-01-22 @ 20:55:42
Postat av: Frida

Håller med Hillevi!! :D Välkommen tillbaka!

2012-01-22 @ 21:43:06
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0