Onsdag 2 mars

Cha cha bloggen. Sitter i soffan och kollar runt lite på nätet, måste ju läsa mina dagliga bloggar och kolla aftonbladet. Denna tisdag började jag med en lång härlig powerwalk på cirka en timma. Hur skönt som helst. Efter det så blev det en runda på stan tillsammans med brudarna. Jag handlade ingenting men var med som lite sällskap.
Dom ringde från förlossningen när jag var ute på powerwalken idag och sa att dom ville ha mig där i sommar också. Gud vad skönt det ska bli att få komma hem till ön i sommar. Kommer sakna älsklingen en massa som ska vara kvar här i Karlskrona, men vi kanske behöver lite semester från varandra också :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Fan vad härligt! :D Vi får försöka ta hand om varann så vi inte känner oss så ensamma.. :p

2011-03-02 @ 23:19:41
URL: http://close.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0