Tisdag 29 mars

Hej. Det blev ingen uppdatering när jag kom hem till Karlskrona i fredags. Sorry! På båten på väg hem i fredags så kändes det otroligt jobbigt att behöva åka tillbaka till Karlskrona igen, men när jag såg Philip vid hamnterminalen i Oskarshamn så kändes allt plötsligt mycket bättre. Helgen har tillbringats mesta dels hemma. I lördags kväll så var vi iof iväg på födelsedagsfest hemma hos Hillevi och sen blev det kåren en sväng efter det. I söndags så bjöd vi hem Micke hit på en liten Tacoskväll. Det var ett tag sedan vi träffades sist. Riktigt trevligt! Nej nu ska jag gå ut på en lång promenad. Bye! 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: lovisa

sv: hej emelie! :) ja visst, men kruxet med att skriva ner allt är att det är jäkligt svårt att beskriva en övning i ord! men jag kan försöka. sedan kan du väl prata med en inströktör igen o fråga om andra, nya övn?:)

2011-03-30 @ 07:57:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0