Tisdag 15 mars

Godmorgon. Här har man varit vaken sedan lite innan klockan åtta. Vaknade när lillebror valde att vara lite små sur, men det gör mig inte ett dugg. Har suttit här och myst en massa med honom nu.. Här hemma på ön är det skinande solsken idag och allt är sig likt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Ska iallafall hem till farmor en stund och säga hej och sen in på stan och försöka hitta en billig laddare till min iphone eftersom jag glömde min hemma i Karlskrona. Ikväll ska jag vara barnvakt en stund åt Felix (och kanske Casper?) eftersom Elsa ska iväg och träna. Behöver jag säga att jag älskar att vara hemma?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Gullí Gullan

Hej älskling =) Han är sååååå sööööt.. Vill bara äta upp honom.. Pussa honom en massa från mig! Vi hörs <3

2011-03-15 @ 16:17:04
URL: http://gullikosanlioglu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0