Söndag 13 mars

Godkväll mina kära vänner. Hade det hur bra som helst igår på min födelsedag. Hade en massa fina vänner här hemma på lite förfest, eller förfest och förfest det blev lmelodifestivalen-tittande. Som kanske inte uppskattades så mycket utav killarna. Efter melodifestivalen så gick vi ner på kåren och tillbringade resten av kvällen där. Tack alla inblandade, hade hur roligt som helst. Och tack för presenterna! Just nu sitter vi här hemma och väntar på Solsidan och Big brother. Tidigare i kväll har vi myst en massa i soffan, sett senaste Narnia och ätit Subway. Ibland har man det för bra :)

Imorgon åker jag äntligen hem till min underbara ö. Det ska bli skönt att få komma hem en sväng och ladda batterierna lite. Skönt att få komma hem till min underbara lilla lillebror och mysa med honom. Skönt att få komma hem till farmors otroligt goda mat och skönt att få komma hem och umgås med Linn en massa ♥ Ska även hinna med att åka och hälsa på Liam, var otroligt länge sedan jag träffade honom nu, han har säkert växt som ogräs min lilla prins. Nej nu ska jag gå och röra ihop en god dip och skära lite grönsaker lagom till Solsidan. Ha en bra kväll!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

haha vi åt exakt samma;) NAMNAM.

2011-03-13 @ 22:04:48
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0