Onsdag 9 mars

Hej. Idag har det blivit riktigt dåligt uppdaterat här. Har haft tvättid och så har jag tagit an det gigantiska diskberget i köket, så har haft fullt upp. Var på stan en sväg också. Där jag bland annat handlade en ljuslykta på Enkla för en del av presentkorten jag fick av Gulli och Pamela. Och sen så handlade jag en lite tidig födelsedagspresent till mig själv, det fick bli ett par nya skor eftersom mina börjar bli riktigt dåliga..


Ljuslykta från Enkla
Tack tjejer
Det blev inga converse denna gången. Fick bli budgetvarianten.
Dessa är från Din sko
Självklart måste man skämma bort lillebror med.
Vad det är i detta paket får ni se när jag kommer hem till ön, moahaha

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Åhh jag vill med ha röööödaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

2011-03-09 @ 19:01:35
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej tjejen! :)

Kul att höra från dig och vad roligt med en liten lillebror :)

2011-03-10 @ 08:53:43
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0