Onsdag 23 mars

Hej. Har inte uppdaterat bloggen på några dagar. Men har verkligen haft fullt upp. Igår eftermiddag så åkte jag hem till Linn igen och vi körde en spontan vin-kväll. Hur trevligt som helst. Sov hemma hos henne i natt och i morse åkte vi ut till Fårö en sväng. Gid vad länge sedan det var man var där och gud vilka flashbacks man fick, våra galna sommrar tillsammans på denna underbara ö :) Efter Fårö så åkte vi tilllbaka till Tingstäde, käkade lite lunch och sen kom Pappa, Blanca och Anthony på fika så passade på att åka med dom in till stan. Imorgon ska jag åka bort till farmor och Åke och umgås. Det har inte blivit aså mycket besök hemma hos dom nu när jag varit hemma, så imorgon måste jag åka bort en stund och umgås och kanske spela lite kinaschack tillsammans med farmor. Jag tog inga kort hemma hos Linn varken igår eller i lördags så bjuder på lite gamla kort på oss istället :) 




Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0