Onsdag 16 mars

Hej. Sitter hemma hos Blanca och kollar igenom mina dagliga bloggar. Väldigt viktigt!
Det är super fint väder ute idag också så det blir nog en långpromenad för min del sen. Ska även hämta pappa vid färjan klockan två. Äntligen kommer han hem till ön!  

 



Igår var jag som sagt barnvakt. Casper var hemma vid Robin så det blev endast Felix denna gång. Jag var lite orolig att han skulle vara livrädd för mig när Elsa gick, men det gick hur bra som helst! Vi lekte lite och sen somnade han som en stock :)
Hur söt som helst!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickis

Mysigt med massa barn omkring dig!

2011-03-16 @ 11:42:59
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0