Lovestory

Min eftermiddag har varit otroligt lugn. Har bara legat på soffan och kollat serier. Och nu ikväll har jag sprungit i den där förbaskade tvättstugan och så har jag lagat kvällsmat. Ikväll bjöds det på grekiska biffar med potatismos och tsatsiki. Omnomnom. På torsdag ska jag äntligen klippa mig! Så snart är jag helt blond igen, så otroligt skönt. Note to self: Färga ALDRIG håret brunt igen. Hade jag vetat att det skulle ta såå lång tid och så många blekningar för att få tillbaka det blonda håret så hade jag aldrig gjort det från början, men man lär sig av sina misstag har jag hört :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Men du var fin i brunt så det var väl värt besväret? :)

2011-03-01 @ 20:47:22
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Lina Saade

håller också på att försöka bli blond igen.. ett jävla jobb :p

2011-03-03 @ 16:01:41
URL: http://saade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0