Beställningen från ELF-cosmetics

Här är bilderna på det jag beställt från ELF. Allt detta fick jag för 300:- är inte det sjukt billigt? Min kära kusin Matilda frågade mig om det tillkom någon tullavgift. Det gjorde det inte för mig och det har det inte gjort för de andra som jag känner som också har beställt därifrån. Har inte hunnit testat så mycket av sminket ännu. Men ett nagellack har jag hunnit med och testa, och det var helt underbart!
5 nagellack
15:-/st
Mineralsmink 
30:-/st
Borstar
15:-/st
Pennvässare, Eyeliner och ögonbrynskit
Läppstift

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Martina

Grattis på happinärandagen min trogna läsare! Hoppas du får en fin dag! POK

2011-03-12 @ 00:04:12
URL: http://minnenmedmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0