Memories

Godkväll. Jag och älsklingen har precis sett färdigt Megamind, en tecknad film helt i min smak. Jag älskar tecknade filmer, de är så lätta att se på och det gör inget om man börjar drömma sig bort för en stund. Man hänger med ändå. Ikväll har vi käkat tacos här hemma och bara tagit det lugnt, hur skönt som helst. Imorgon blir det först storstädning av hela lägenheten och sen gymmet tillsammans med älsklingen för att bränna lite fet..

Satt och kollade på lite gamla bilder förut, gud vad jag längtar tillbaka till den tiden.
Vad mycket galenskaper man gjorde


Haha på Visby Strand om jag inte missminner mig


Studenten 2007 - En av de bästa dagarna i mitt liv


Balen 2007 - Säger bara en sak "The ping pong song"


Orienteringsresa till Spanien


Alla galna helger på fårö :)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att längta tillbaka till den tiden...! <3

2011-02-20 @ 19:51:40
URL: http://linnlickander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0