Torsdag 17 februari

Godeftermiddag. Sitter hemma och tenta pluggar. Har sån jävla tentaångest just nu. Två dagar kvar till tentan och det känns inte som om jag kan någonting. Homeostas hit och bakterier dit. Det är alldelles för mycket att ta in. Samtidigt som jag har en otrolig press på mig eftersom jag måste klara tentan denna gången annars blir jag kvar i termin 2 hela den här terminen och det vill jag absolut inte...

Imorse var jag iallafall iväg på gymmet. Är där fem dagar i veckan. Kör två styrkepass i veckan och tre konditionspass. Konditionspassen är inte dom roligaste, vill att all snö ska försvinna och att det ska bli litre varmare ute så man kan ta sig en härlig joggingtur ute i skogen istället...


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0