Tisdag 22 februari

Vad är det här? Va va va? Vart fan kom snön ifrån? Vill inte låta som värsta surkärringen men är så jäkla trött på det här vädret just nu. Vill ha vår så man kan ha vårskor och skinnjacka på sig. 

Detta var vad man såg utanför fönstret i morse när man vaknade, suck!
Har varit i skolan på basgrupp idag. Vi har börjat med omvårdnadsdelen nu. Det känns så sjukt onödigt att jag ska behöva gå på dom här basgrupper eftersom jag redan har fått godkänt på allt det men jag får hänga med där tills resultatet på tentan kommer. Skulle det vara så att jag får underkänt så måste jag börja söka en massa jobb, kul!
Om en halvtimma ska jag, Pamela och Gulli in på stan och käka mat.
Vi ska på PM och käka en stor jäkla hamburgertallrik och sitta och snacka en massa skit, mys... Återkommer med lite bilder senare ikväll...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0