Söndag 20 februari

God morgon härliga söndag!

Vaknade upp för en timma sedan, gud vad skönt med sovmorgon för en gång skull. Jag ligger ännu kvar i sängen och drömmer mig bort genom att ligga och kolla på styleroom.se. Jag vill ha ett nytt kök! Jag vet att man som student inte ska hålla på och slösa bort en massa pengar på sånt. Men jag ska ändå vara kvar här i minst tre år till, eftersom Philip inte är klar här på en hel massa år. Så jag ska ta mig tusan göra om lite i köket efter sommaren har jag bestämt. Men det får såklart bli när jag har jobbat ihop lite pengar. Det ska målas om, det ska upp tapet på en av väggarna, och jag ska lyxa till det med lite nya skåpsluckor med, vita ska dom bli..

Ska snart gå iväg till gymmet tillsammans med P. Måste bara vakna till lite först. Idag blir det kondition på gymmet. Jag ska kötta på crosstrainern :) Och sen när vi kommer hem från gymmet så blir det storstädning av lägenheten. Det ser ut som om blixten har slagit ner här hemma. Jag förstår inte hur det kan bli så himla stökigt här hemma på så kort tid. Jag skyller på att jag precis har haft tenta...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0