Måndag 21 februari

Hej härliga måndag. Började dagen med att gå till gymmet tillsammans med Philip. Körde styrka idag. Hjälp vad svag jag är! Tur att P var med och kunde puscha mig. Men jag märker som tur är redan en liten skillnad mot när vi började gymma, jag klarar lite mer nu. Så det där med Beach 2011 kanske löser sig ändå :) Imorgon blir det ett rejält konditionspass på gymmet. Imorgon ska jag klara av att springa i minst tjugo minuter, även om det kommer sluta med att jag spyr som en gris... 

Har precis käkat lunch här hemma. Det blev crepes med tacosköttfärs idag. Super gott! Ska snart sätta mig och göra frågorna till morgondagens basgrupp måste bara se några avsnitt till av family guy :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0