Lördag 19 februari

Jahapp, om en halvtimma bär det av till skolan för att skriva den där jävla tentan. jag villl inte, jag vill inte, jag vill inte! Kan man inte bara få kasta sig i säng, dra täcket över huvudet och bara låtsas som ingenting? Nej det går ju inte. Får snällt ta och gå ner dit, le lite mot tentavakterna (som är som vanligt lite små virriga innan tentan börjar) och hoppas på att jag får komma in eftersom jag glömt anmäla mig till tentan som vanligt. Och sen gå så långt ner i klassrummet som möjligt och välja en plats där jag känner med mig att jag kommer ha sjukt mycket tur på, inväntar att klockan ska bli nio och sen kickar some ass med den här tentan!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0