Tisdag 23 november

Fan helvetes jävla skit. Kuggade farmakologitentan. Så nu måste jag gå ner till termin två igen och göra om tentan där. Klarar jag den då så får jag hoppa upp till termin fem på en gång men allt känns så jäkla hopplöst just nu. Jag hatar lärarna på denna skolan, Jag hatar tentorna som lärarna gör på denna skolan, jag hatar allt med denna skolan! Jag hade pluggat som fan till tentan och kunde allt som rinnande vatten men inte ett skit av det kom på tentan...

Idag har det varit full rulle. Har suttit i skolan mellan tio och två och efter det så har jag varit på ridlektion. Det gick inge bra idag heller haha jag och Molina red i en annan grupp idag som inte alls passade oss plus att jag fick en häst som inte alls ville lyssna. Nej nu ska jag se klart Harry Potter tillsammans med älsklingen, och sen på rauka vägen i säng. Ska upp tidigt imorgon och gå till skolan. Om jag orkar upp vill säga :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Men neeeeej! :( Jävla Sigrid! Fan prata med bsk om detta, dom är väl skyldiga att hjälpa dig? Hon kan ju inte göra en ännu svårare tenta nu liksom..

2010-11-23 @ 21:11:51
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0