Tisdag 16 november

Jaha vi får väl kör varannan dag i stället :) haha. Vi börjar om från början jag lovar att uppdatera minst varannan dag. Idag har det inte hänt så mycket. Hade basgrupp klockan halv elva, och efter det så har jag suttit i biblioteket och pluggat. Vi har en tenta om bland annat förlossning och barnets utveckling. Hur kul som helst :) Något som är lite mindre kul är läkemedels-räkningen som vi har en dag efter den andra tentan...



Ikväll ska jag och pappa, som bor här den här veckan eftersom han är på kurs, gå på bio :) Vi ska se Cornelis. Det är en fars-dagpresent från mig till honom. Imorgon blir det plugg i skolan på förmiddagen. Och på eftermiddagen blir det IKEA i Kalmar tillsammans med älsklingen och pappa. Vi ska kolla på barnmöbler till pappa och Blancas babyrum :)


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0