Save tonight

Nej nu måste jag verkligen skärpa till mig med blogg-skrivandet. Har fått en massa kritik hemifrån att jag gör det här alldeles för sällan! Ska försöka skriva åtminstone ett inlägg om dagen. I promise! Hur som helst, det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist. Philip har flyttat hit alla sina saker så nu är vi officiellt sambos! Det känns hur bra som helst :) Jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går 



I helgen anordnade vi i Sexistenz, tillsammans med våra sappäckel en studentfest som kallas Fiaslaget. Hade förväntat mig lite mer folk utifrån men jag hade sjukt roligt iallafall :)


Det där med träningen har inte alls gått bra. Har inte varit ute på en endaste jogging-tur sedan sist, så det får verkligen bli skärpning på den fronten också! Har iof börjat rida varje lördag, på Lyckåridklubb men den träningen räcker inte. Måste röra på mig mera! Nej nu ska jag ta och laga lite pannkakor. Pusselipuss (Bilderna lånade av Frida)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0