Onsdag 24 november

Hej mitt vinterland! Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret. Karlskronas gator är täckta med snö! Nu är det vinter på riktigt! Jag har världens julkänslor och idag är det en månad kvar till julafton. Kan det bli bättre än så här?Jag kommer fira min jul på västkusten tillsammans med P och hans familj, ska bli hur mysigt som helst. Fast kommer kännas lite konstigt med tanke på att jag firat med tjocka släkten sen jag var liten. Kommer nog sakna dom lite grann. Nu ska jag ta och käka frukost och sen bege mig till skolan. Vet inte om jag hinner ta kort på lägenheten idag, gör jag inte det så får ni dom någon annan dag...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0