Jag ska bli storasyster!

Jag har nog glömt berätta det men jag ska bli storasyster i februari :) Pappa och Blanca ska få en liten bebis. Folk frågar mig jämt hur jag känner med allt med tanke på att det är ganska stor åldersskillnad och sådär. Men det gör mig absolut ingenting. Jag är super glad och det kommer bli hur mysigt som helst när hon/han kommer till världen. Lite tråkigt att man bor så långt borta bara med tanke på att jag inte kommer vara med så mycket när han/hon växer upp, men jag får åka hem till ön relativt ofta på besök istället.. 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lis

Fin bild! Ser ut som att det är Kent som är gravid, hihi ;)

2010-11-23 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0