Home makeover

Just det ja, jag kom på att jag inte har visat några nya bilder på lägenheten nu när vi har renoverat den och fixat lite nya möbler och sådär. Får fixa det imorgon så ni får se hur fint vi har fått det här hemma.


Snart är det jul, jag älskar verkligen allt som har med julen att göra. Men tycker den är alldeles för kort. Var inne på Fridas blogg igår och såg att hon hade börjat sätta upp adventsljusstakar och stjärnor. Så det tänker jag också göra nu även fast vissa tycker det är lite väl tidigt. Köpte en julstjärna på Maxi idag som ser ut som den på bilden ovan, endast 79 kronor, som hittat med andra ord! Har även pysslat ihop en adventsljusstake (liknande Fridas, om ni går in och kollar på hennes blogg). Var och köpte ljus och sådant på Ikea förra onsdagen så den har bara legat och väntat på att bli färdiggjord. Bilder på denna kommer också imorgon...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0