Fredag 19 november

Äntligen har jag skickat in den där jäkla hemtentan :) Så nu kan jag släppa den och fokusera på allt det andra plugget istället. Idag har jag suttit i skolan och pluggat. Och nu ikväll har jag varit hemma hos Knott och Calippo. Knott fyller 20 år idag så jag var där och grattade henne. Grattis igen vännen :) Hoppas dig dag har varit awesome! Nu ska jag ta och poppa lite popcorn, välja en bra film och ha fredagsmys tillsammans med älsklingen och Robin... Ha en bra kväll allihoopa...

Födelsedagsbarnet :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Knottis

Awh tack så mycket! :D Och tack för dvd'n ^^ haha :D

2010-11-21 @ 12:53:35
URL: http://knottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0