Walk and talk

Godmorgon, vaknade klockan sju i morse när älsklingen skulle gå upp. Och skulle gå upp då. Men av någon dum anledning så somnade jag om och vaknade inte förens klockan nio. Smartass. Nu har jag duschat, ätit frukost och ska strax börja med pluggandet. Som det ser ut nu så är det vad dagen kommer bestå av. plugg, plugg och åter plugg. Det är bara två dagar kvar till tentan så nu gäller det att kämpa på ordentligt.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag och älsklingen åker till Gotland! Ska bli så skönt att få komma hem en sväng och koppla av lite, även fast det kanske inte blir så mycket avkoppling eftersom jag måste plugga till termins tentan som vi har i maj. Vi har iallafall planerat in lite saker vi ska göra under de dagar vi är hemma. Vi ska nog ta en dag ut på Fårö med bilen och åka runt lite, kanske hälsa på Lis i lärbro i samma veva. Och en dag ska vi åka ut på Sudret och bland annat åka till släktens stuga och kolla där. Sen blir det bara en massa mys för hela slanten. Kanske klämmer in ett biobesök på nya biografen också om det hinns med. Nej nu kallar böckerna. Dags att plugga!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: BästakusinTove

Ni får ta och komma och hälsa på mig med! Vid mamma eller pappa ;P spelar ingen roll! <3

2010-03-23 @ 11:38:12
URL: http://tover.blogg.se/
Postat av: Emma.

Kör hårt, tentan klarar du galant! :)

2010-03-23 @ 12:27:19
URL: http://keepitreaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vi vill också med till stugan! :)

2010-03-23 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0