Solen är här !

Godeftermiddag mina vänner. Kom precis hem från waynes, jag och Pamela har suttit där och pluggat på förmiddagen. Det är så sjukt härligt väder ute. Ska sitta och plugga en stund nu och sen sätta mig ute i solen en stund. Skönt att få lite sol på sig, så man kanske får lite ny energi :) Ikväll blir det flummen möte och sen sexmästerimöte. Vi ska bestämma det mesta om vårt nya sexmästeri ikväll. Det är sjukt spännande att få starta upp någonting helt nytt tycker jag. Tänk när man kommer tillbaka hit om femton år och man får se sexmästeriet då, som man en gång var med och startade upp, de e nice! Nej nu klarar jag inte av att sitta här inne längre. Springer ut i solen en stund. Over and out

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0