Snart Gotland!

Förresten. Nu är det bara två dagar kvar tills jag är hemma på min älskade ö igen :) Ska blir riktigt skönt att få komma hem lite grann. Philip är sjukt nervös, men allt kommer gå toppen. Vi åker införbi Ikea på vägen till Oskarshamn, inte för att jag har råd att handla något men ändå..
På fredag ska vi åka hem till Mange och Tessan o umgås en stund och träffa lillprinsen. Gud va kul det ska bli, han växer ju som ogräs den där lilla krabaten. På lördag blir det utgång med Frida, Putte, Linn Rörhed, Tove och kanske Emelie. Fan vad roligt vi ska ha. Jag, Frida, Putte och Philip ska allt visa hur man festar på karlskrona-sätt. Right Frida? :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0