My Birthday

Jajamensan igår fyllde jag år. Hade super bra födelsedag. Älsklingen väckte mig med frukost på sängen klockan sju. Jäklar vad bra jag har det ♥ Efter den underbara frukosten så var jag iväg i skolan och gjorde omtentan på sjukdomarna. Det gick jätte bra tyckte jag, men vågar inte hoppas för mycket för jag tyckte det gick bra på första tentan också och då gick det ju som det gick. På kvällen så bjöd Philip mig på middag hemma hos honom, tack så jätte mycket baby ♥ Senare på kvällen så kom mina underbara vänner hit, vi satt och drack lite och umgicks. Mycket trevligt. Efter det så blev det utgång för en del av oss. Hade en helt underbar kväll!




Du är det bästa som har hänt mig baby,
Jag älskar dig ♥

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0