Monday, hell yeah!

Hejsan svejsan. Kom precis hem från skolan. Har varit där sen klockan åtta i morse. Gick tidigare från sista föreläsningen, för det där har vi redan haft prov på och höll på och somna så kände inte att jag hade så mycket där och göra. Ska snart följa med älsklingen in på stan efter en vår jacka till honom :)

Ikväll blir det en massa plugg. Måste bland annat läsa om PVK-sättning eftersom vi ska hålla på med det imorgon i skolan. Snart börjar praktiken. Bara en vecka kvar. Som jag har sagt tidigare så känns det både bra och dåligt. Trivs riktigt bra i skolan just nu men det kan vara både skönt och nyttigt att få lite miljöbyte och få använda sig av alla nya kunskaper vi fått nu när vi pluggat en massa.
Nej nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen kasta mig på soffan och se lite teve ett tag. Puss!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0