Man får tycka synd om sig själv ibland

Vaknade klockan nio i morse och hoppades på att huvudvärken och snorandet skulle vara borta. Jag låg och kände efter en stund och tyckte jag såg ljuset i tunneln där ett tag. Men så fort jag ställde mig upp så började snoret rinna och den sprängande huvudvärken var tillbaka, fan också! Har tagit en Alvedon och slagit mig ner i soffan nu med en kopp te med massor med honung i. Sitter med en papperstuss i högra näsborren eftersom det rinner hela tiden, sexigt värre. Tur att älsklingen är i skolan så han slipper se mig så här, han lär få men för livet om han kommer hem. haha.. Jag ska försöka plugga nu i eftermiddagen. Och sen åka på möte i Ronneby om jag hinner/orkar. Mötet igår var helt meningslöst, vi åkte till Ronneby för att dom skulle visa oss var skedarna och glasen stod - isch. Nödvändigt.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0