Lördag

Det vart riktigt lugnt igår. Drack inte alls mycket. Kände att jag ville ha lite krafter idag så man orkar plugga också. Vi var på förfest hemma hos Eric innan tåget gick till Karlshamn. Riktigt nice. När vi stod nere på stationen och precis skulle gå på tåget så kom jag på att jag glömt mitt körkort. Så jag missade tåget, eftersom jag var tvungen att gå hem och hämta det. Vilket jävla smartass man är :) Frida fick ta min bil och köra mig hela vägen till Karlshamn. Tack så jätte mycket Frida, du är guldvärd. Idag blir det en heldag i pluggandets tecken. Måste ju kunna min sak till tentan, annars blir det jävligt pinsamt. Kul och komma till basgruppen och sitta där som ett stort frågetecken liksom. Nej så får det verkligen inte bli, alla 27 sjukdomar ska in om det så är det sista jag gör!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0