Gyn-avdelningen

Sitter och pluggar för fullt här. Det går framåt men om det går bra vet i tusan. Jag läser och läser men det verkar inte som om någonting går in. Det blir att sitta till midnatt så man verkligen får in allt. Och sen får jag sitta hela dagen imorgon också. Det är sjukt vad mycket sjukdomar det finns egentligen. Och det vi läser är ändå bara en liten bråkdel av vad som finns. Snart börjar min praktik också, jag ska vara på Gyn-avdelningen här i Karlskrona och det ser jag framemot väldigt mycket. Det är perfekt förberedelse inför sommarjobbet på Gyn/Förlossningen hemma på öjn i sommar. Ska bli skönt att få släppa böckerna ett tag faktiskt. Och få "arbeta" lite grann. Nej nu kallar böckerna igen! Här kan man inte sitta o lata sig!   


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0