Årets första grillning!

Godkväll. Håller på och packar för fullt här hemma. Imorgon åker jag, Philip, Frida och Putte till Gotland. Ska bli så sjukt skönt att få komma iväg ett tag. Kommer med båten vid midnatt ungefär. Idag har jag vert en hel del i skolan, på förmiddagen var vi på föreläsning om smärta. Och på eftermiddagen så hade vi praktiska övningar med att sätta PVK (perifer ven-kateter). Det var sjukt roligt och gick hur bra som helst. Nu längtar jag faktiskt ännu mera att få börja praktiken :) Ikväll blir det grillning nere på bryggan med ett gäng vänner. Kommer bli as mysigt. Jag mår riktigt bra just nu, har underbara vänner här som alltid ställer upp och alltid lyssnar på en. Och en ännu mera underbar pojkvän som alltid står vid ens sida och som även han också alltid ställer upp. Tack för att ni finns. Jag älskar er ♥

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0