En del av mitt hjärta

Gick upp vid sju idag, på min lediga dag. För att skjutsa Blanca till båten. Åkte hem och sov någon timma till. Riktigt skönt faktiskt. Var en sväng på stan och kollade läget. Sen åkte jag hem till farmor och Åke där jag har tillbringat näst intill hela dagen. Har legat och solat en massa och bara tagit det lugnt. Är ledig imorgon också. Blir nog att åka bort dit igen och sola eller kanske drar iväg till stranden, vi får se.

 




Saknar Philip så oerhört mycket just nu. Så länge som vi har varit ifrån varann nu, har vi inte varit ifrån varann sen vi blev tillsammans. Men det kan vara bra att vara ifrån varann ibland så att man verkligen får sakna varann också. Han kommer till ön om cirka en månad så det är bara att bita ihop ♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: philip

Saknar dig också älskling! Syns snart:)!

2010-07-01 @ 00:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0