100613

Goodmorning. Har varit vaken i ett par timmar nu. Ska snart sätta mig och plugga. Blev ganska sent igår, jag och P låg och pratade om allt och ingenting långt in på små timmarna. Mys ♥ Älskar dig Philip. Grabbarna åkte hem relativt tidigt igår eftersom det inte var nått drag nere på stan. Skönt enligt mig som slapp hämta dom så extremt sent :) Min söndag kommer mestadels bestå av plugg. Kanske går ut och sätter mig i solen en stund också. Är ganska fint väder här i Karlskrona i dag så man får väl passa på..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ida

Jag har det inställ i mallen att allt ska vara i mitten. Det är nog därför allt blir i mitten antar jag! Puss

2010-06-13 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0