You know you make me wanna shout !

Idag har det varit lite mera att göra på jobbet.. Hade förlossningen idag :) Har mest haft BB nu sen jag började för sommaren. Så det känns bra att ha förlossningen lite mera igen. Det är ju det jag vill jobba med om några år så det är bra att få vara med där så mycket som möjligt nu så har man lite försprång sen när man ska börja studera :)

Nu är det bara en dag till på jobbet innan min lilla ledighet. Hela tre dagar! Wohow! Imorgon kväll blir det utgång med brudarna på jobbet, eller vi kanske bara sätter oss på strandpromenaden. Vi får se :) Det är verkligen ett super skönt gäng, så det kommer bli super kul kan jag lova!  


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0