Vi ♥



Vad heter ni?
Emilie Ahlgren och Philip Söderberg
Hur träffades ni ?
Första gången vi träffades var på nollningen förra året :) 
Vi umgicks som vänner ett bra tag,
 och sen fatta vi väl tycke för varandra någonstans på vägen.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Ett halv år idag
Bor ni ihop?
Nej det gör vi inte, men vi bort inte långt ifrån varandra
Kommer du ihåg er första kyss?
Ja klart jag gör!
Har båda körkort?
Jajamensan :)
Är ni förlovade?
No No
Är ni gifta?
Nepp
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Hmm det där har diskuterats många gånger ;)
 Säger pass på den..
Vem är äldst?
Thats me ;)
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är fiskarna och Philip är kräftan
Vem fyller år först på året?
Det gör jag! 
Vem är längst?
Hmm, den är svår. Vet inte riktigt.
Jag är nog liiite längre?
Vem sjunger bäst?
Haha sjunger? :) nej inte är det jag iallafall..
Håller ni i handen på stan?
Jajamensan
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? 
Jo det gjorde vi, hade känt varandra i ett halvår
Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja det måste jag nog säga att jag blev
Har ni någon speciell låt ?
Jag vet inte, men det finns flera låtar som är speciella på något sätt
Har ni stora farmtidsplaner?
Nej inte just nu iallafall
Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej inte än
Vilket är ert bästa minne?
Kan inte komma på något just nu
Vem lagar bäst mat ?
Philip lagar jätte god mat 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Sätter på en bra film och myser ner oss i soffan
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades?
Nej vi pluggar på samma skola, så vi bodde i Karlskrona båda två
Blir du lätt svartsjuk?
Både ja och nej
Ringer eller messar ni mest?
Det blir nog mest att vi messar till varandra


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0