My shoes

Det där med att gå och lägga sig i skaplig tid sket sig ganska rejält :) Sitter och håller på med Photoshop, håller nog på och bli beroende eller nått.. Haha.. Längtar som tusan till helgen nu, den kommer verkligen bli fullspäckad. På fredag blir det lite utgång med brudarna på jobbet. Och på lördag ska min kära far ha garagefest.

Nu är det bestämt att Philip kommer hit första veckan i Augusti. Jag ska försöka få lite ledigt då så vi kan umgås bara han och jag. Så jag hinner visa runt honom lite. Har planerat in att vi ska åka ut på fårö och kanske bo kvar där. Och så ska vi åka ut till Lörje/smöjen och bada i kalkbrotten :) Får väl visa honom någon liten rauk någonstans med så han blir nöjd :) Längtar så otroligt  


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0