Mot blondare tider :)

Godkväll. Har haft min jobbar helg nu och den har gått riktigt fort. Idag har jag varit ledig. Var vid frisören idag och påbörjat processen till att bli blond igen :) Det hände inte så mycket idag, men vart lite ljusare iallafall. Frisören sa att jag säkert blir blond nästa gång jag färgar. Tog en hel del på längden också och det känns super skönt att få bort allt det slitna. Rekomenderar starkt frisörerna på Frisörcompaniet, speciellt Sofia. Hon är super. Dom har till och med massage i stolarna där man schampoonerar, hur coolt är inte det? :)



Skulle egentligen ha gått ut i kväll. Vi skulle ha gått till Gute och se Hoffmaestro men det var så många som bangade ur så vi tar det nästa vecka istället, så är det nån som vill hänga på så är det bara att höra av sig :) Imorgon börjar jag jobba klockan två, innan dess blir det nog att åka hem till Farmor och Åke o sola lite.  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Jaag vill! Och förresten bangade inte jag, jag är dödligt sjuk!! (bild på håret!!!!) (och här kommer lite fler utropstecken!!!!!!!!!!!!!!)

2010-07-19 @ 21:33:01
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0