Gonna pump it up now

Det är sjuuukt. Har alla fönster öppna i lägenheten och alla fläktarna i taket på högsta hastighet men det hjälper inte. VARMT! Idag har jag varit borta vid farmor och Åke och solat och så har jag pluggat lite. Nu väntar tre dagars jobb är sen ledig en dag och sen är det jobbar-helg som gäller :)

Min vecka
Tisdag: Jobb 07.00 - 15.30
Onsdag: Jobb 14.00 - 22.00
Torsdag: Jobb 07.00 - 22.00
 Fredag: Ledig
Lördag: Jobb 07.00 - 14.00
Söndag: Jobb 07.00 - 14.00

Hoppas det har hänt lite på jobbet nu under min lediga helg så det finns något att göra :) Annars kommer det bli en riktigt lång vecka har jag en känsla av.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: alexander

här är det också varmt:P spike får gå runt med en blött rosa handduk så han inte får värme slag :P han ser as hård ut ;)

2010-07-13 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0