Better together

Godkväll. Har suttit och kollat på film tillsammans med Pappa och Blanca nu ikväll. Vi har sett The grudge 3 och Edge of darkness. Båda filmerna var super bra. Uppföljare på filmer brukar inte vara så mycket att hänga upp i julgranen men The grudge 3 var faktiskt riktigt bra :) Den rekomenderar jag varmt. Tänkte hoppa i säng för en timma sen, så jag skulle orka upp imorgon bitti för att gå till jobbet men sen så slog det mig när jag stod och borstade tänderna att jag hade sett i schemapärmen på jobbet att jag skulle jobba kväll. Så ringde till jobbet och kollade och jajamensan jag börjar inte förens klockan två imorgon, fatta vilken lycka när man har ställt in sig på att gå upp tidigt som fan och istället får en lång sovmorgon, awesome :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0