You're my everything

GodKväll! Kom precis hem till mig. Älsklingen skulle hem till en kompis som bor i grannhuset så jag hängde med och gick hem till mig. Idag har vi tagit det relativt lugnt, som vanligt. Vi var ute på en timmes promenad förut idag, hur skönt som helst att få röra på sig lite grann. Vi ska försöka göra det varje dag nu. Eller så gott som varje dag iallafall. Vi får se hur det blir med den saken. Imorgon är jag ledig men ska plugga en del hade jag tänkt. Så man inte kommer sista veckan innan tentan och har panik för att man har pluggat för lite. Nu ska jag sätta mig vid teven en stund och sen tidigt i säng. 



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emma.

Bilder på lägenheten kommer säkerligen ;) Hoppas allt är bra med dig. Kul att titta in på din blogg :)

2010-02-28 @ 22:08:32
URL: http://keepitreaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0