Home sweet home

Förresten, har glömt beratta det att jag och Älsk åker till Gotland den 31:a Mars! Vi samåker med Frida och Putte :) Kommer bli en sjukt nice resa. Om det är någon som vill träffa en när man är på öjn så är det bara att höra av sig. Det är så många man vill träffa och umgås med men tyvärr så räcker inte tiden riktigt till. Vi åker på onsdagen och kommer hem på måndagen igen. Ska iallafall besöka bror min har jag bestämmt, så man får träffa lillprinsen lite grann. Det var ett bra tag sedan jag såg honom nu. Han växer ju så fort, tråkigt att man inte kan vara så delaktig i hans uppväxt, får ta igen det sen när jag pluggat klart ♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: alexander

Hej:) jag skulle gärna träffa dej en liten stund om du får tid över:) puss

2010-02-22 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0