Torsdag 9 december

Hej. Sitter i skolan och pluggar för fullt. Har Folkhälsa-tentan imorgon. Börjar bli lite små nervös måste jag erkänna! Är rädd att jag har pluggat på för lite, som vanligt. Har sjukt mycket i skolan just nu också. Tentan vi har imorgon + projektplanen som vi ska göra inför C-uppsatsen. Allt måste typ vara klart innan vi åker hem till jul. Jag skriver den tillsammans med Pamela. Vi skulle först skriva om Kvinnors upplevelser om att leva med livmodershalscancer, men det tyckte inte lärarna här var något bra ämne så vi har ändrat om det lite så nu ska vi skriva om Hur cancer påverkar livskvaliten istället. Hoppas dom godkänner det. Nej nu ska jag plugga vidare. Ska skriva ihop dagens inlägg sen, som ska handla om vad kärlek är för mig :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0