Onsdag 15 december

Hej. Idag har jag varit extremt dålig på att blogga. Och igår med eftersom jag inte fick iväg "Dagens inlägg" som skulle handla om min handväska. Jag hoppar nog över den tyvärr eftersom jag känner att jag inte riktigt har den tiden. Och dagens inlägg får jag nog också lägga på is. Kanske skriver den imrogon istället.

Idag har det varit fullrulle sedan klockan åtta i morse. Har suttit i skolan tillsammans med Pamela och skrivit på projektplanen, som för övrigt snart är klar vilket känns otroligt skönt. Kommer bli kul att skriva om detta ämne tror jag. Vi valde till slut: Patienters upplevelser efter att de har fått ett cancerbesked-ish. Det kommer säkert ändras efter hand men det är så vi har det just nu iallafall. 

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng så man orkar upp imorgon, måste gå upp vid sju och kasta i en tvätt i maskinen eftersom vi har tvättid imorgon. Godnatt

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0