Mina Syskon

Dagens inlägg ska handla om mina syskon. Jag har inga helsyskon eller vad man ska kalla det. Men jag har en storebror, Magnus Johansson. Vi hade samma mamma han och jag. Vi hade inte så jätte bra kontakt när vi var små men när mamma gick bort så fick vi lite bättre kontakt. Men nu när jag bor här i Karlskrona så har det tyvärr blivit så att vi har tappat kontakten igen. Vilket är väldigt tråkigt. Fram för allt eftersom jag inte träffar min brorson Liam så mycket längre. Men jag älskar min bror oerhört mycket även fast vi inte ses så ofta...
-

Sen så har jag ju ett småsyskon på väg också. Pappa och Blanca väntar ju som jag sagt innan sitt första gemensamma barn tillsammans. Och det är så otroligt spännande att se vad det är för en liten krabat som kommer ut. Det vet man aldrig, det enda jag vet är att jag kommer att älska honom/henne, vad det nu än blir för liten filur som tittar ut..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Amen jaaag då??? ;) Jag är ju typ din syster! Nu blev jag lessen alltså :(

2010-12-13 @ 20:01:05
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0