Mina bästa vänner

Dagens inlägg ska handla om mina bästa vänner. Jag har hur många fina vänner som helst runt omkring mig. Men i detta inlägg tänkte jag hedra de allra bästa! Jag tänkte börja med att berätta om mina två vapendragare i vått och torrt, som jag har här nere i Karlskrona. Pamela och Gulli ♥
Och jag tänkte börja med att berätta om Pamela Bergenmalm. Vi träffades när vi började plugga på sjuksköterskeprogrammet här nere och har sedan dess varit riktigt bra vänner. Pamela är en person som man alltid kan lita på, en person som man alltid får ärliga och raka svar ifrån, och som är otroligt omtänksam. Hon är verkligen one of a kind, och är guldvärd. Jag är otroligt glad att jag har lärt känna henne ♥
Gulli och Pamela

Sen har vi Gulcin Kösanlioglu, älskade Gulli ♥ Vi träffades också här när vi började plugga. Till en början så umgicks vi inte så mycket, men har efter hand bara blivit bättre och bättre vänner. Hon är otroligt rolig att umgås med och har ett hjärta av guld. Man är alltid glad när man umgås med henne. Gulli kan man alltid lita på och hon är en otroligt bra lyssnare. Jag kan inte vara annat än lycklig för att jag fick chansen att lära känna en vän som henne.
Sen måste jag även skriva om min allra, allra bästa vän. Hon är och kommer alltid vara det, även fast vi glidit ifrån varandra så enormt mycket de senaste åren. Linn Lickander. Vi har haft så otroligt kul tillsammans hon och jag. Våra galna upptåg tillsammans, som ibland har varit helt uppåt väggarna galna. Saknar dom som bara den. Är väldigt ledsen över att vi har glidit ifrån varandra så här mycket, och på sättet vi gjorde det på. Jag ska sammanfatta Linn med sex ord: omtänksam, givmild, spontan, öppen, glad och ärlig. Hon är en av de starkaste människor jag någonsin mött. Och hon har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha det med ♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linn

Jag saknar dej me! Mycke! Allt bus..alla galenskaper..ALLT! Satt o kollade på kort o insåg att såna galenskaper händer aldrig på samma sätt nu, som då..Det va bättre "förr"! Vi får skärpa oss, o göra allt "så mycket bättre"! =) Blir ju inga galenskaper om vi inte gör dom, tillsammans.. Du är ju min andra halva, o kommer alltid att va! Så mycke som hänt i våra liv o så mycke vi kämpat oss igenom! Det hade aldrig gått om vi inte haft varann <3

2010-12-13 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0