Min kärlek

Jaha, fick tydligen inte väg gårdagens inlägg så det kommer här istället. Det ska handla om min kärlek, och min största kärlek är min pojkvän Philip Söderberg. Han är 20 år och född och uppväxt i Lysekil. Vi träffades för snart ett och ett halvt år sedan. När vi båda två var aspiranter för sexmästeriet här på skolan. Till en början så umgicks vi inte så mycket men någonstans på vägen så fann vi varandra. Och nu i januari har det varit han och jag i ett år.

Jag är så oerhört glad att jag har fått lära känna Philip. Han är otroligt omtänksam.
Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. 
Jag vet inte vad jag skulle vara utan honom. Jag älskar han över allt annat.



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mikaela

Va fint du skriver om honom! Philip är allt bra ett bra namn!

2010-12-14 @ 18:42:13
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0