Min dag

Jaha då ska jag summera min dag för er. Började dagen med att gå upp klockan 07:00. Läste på det jag skulle kunna inför tentan en sista gång för att se att jag inte glömt bort något. 09.00 så gick jag ner till skolan och skrev tentan, som kändes sådär. När tentan var klar så gick jag hem och städade lägenheten, väntade på att älsklingen skulle komma hem, sen åkte vi till stan och handlade de sista julklapparna. Sen hem igen och svida om. Klockan 18:00 så åkte vi till Stars and stripes och åt otroligt god middag tillsammans med Knott, Calippo, Ysta, Gasmask och Linne. Tack för trevligt sällskap, hörreni! Klockan 21:00 så var det meningen att vi tillsammans med Gulli, Henning, Jim, Emelie och Rickard skulle gå på bio och se senaste filmen med Harry Potter, men när vi väl satt där i biosalongen så la projektorn av. Så det var bara att gå hem. Och nu sitter jag här. Ja det var min dag mina vänner. Nu ska jag hoppa i säng! Godnatt

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0