Presentera mig själv

Här kommer en kort presentation av mig själv :) Jag kan ju börja med att säga till er som inte vet att jag heter Emilie Alexandra Lisette Ahlgren, och är född den 12 mars 1988 i Visby där jag även är uppväxt. Jag har haft en lite speciell uppväxt. För när jag var ett år gammal så flyttade jag hem till min farmor och hennes sambo Åke (som jag ser som min farfar) eftersom mina föräldrar jobbade på båt och inte var hemma så mycket. Till en början så hoppade jag omkring och bodde hos mina fastrar/mostrar och far-och morföräldrar, under den tiden mina föräldrar var ute och jobbade. Men de tyckte inte inte att det var det bästa för mig så vid ett-års ålder så bestämde de sig för att jag skulle bo permanent hemma hos Farmor och Åke, vilket jag idag är väldigt tacksam för. Jag kunde inte ha haft det bättre.

-

På gymnasiet så pluggade jag på Omvårdnadsprogrammet i Visby och just nu så bor jag tillsammans med min pojkvän Philip i Karlskrona och pluggar till sjuksköterska på Blekinge Tekniska Högskola.
-
Jag är ganska tankspridd och klumpig och folk kan nog ofta uppfatta mig som lite lat eftersom jag har svårt att ta tag i saker och få saker gjorda. Som att plocka upp efter mig eller få skolarbete gjort i tid. Jag har otroligt kort stubin, är väldigt envis och har väldigt svårt att hålla i pengar. Jag är otroligt mörkrädd och börjar alltid gråta när jag blir arg.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0